Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő alatt kapom kézhez a megrendelt termékeket?

Amennyiben az adott termék raktáron van (a webshop ezt jelzi), és a megrendelését déli 12 óráig leadja, úgy a szállítás várható ideje a megrendelést követő munkanap.

Lehetséges egyeztetni a szállítás időpontját?

A szállítás napját tudjuk egyeztetni. Amennyiben Önnek egy megadott nap optimális a termék átvételére, akkor természetesen lehetőség van arra, hogy időzítve adjuk fel azt. A szállítás napján belül nem tudunk órát vagy napszakot garantálni. Szívesen feltüntetjük az igényét a futárnak a csomag megjegyzés rovatában, azonban nem tudjuk garantálni, hogy figyelembe is veszi azt. A szállítás napján a GLS futárszolgálat SMS-ben tájékoztatja Önt a szállítás várható időtartamáról (3 órás időablak), melyben megtalálható a futár közvetlen mobiltelefonszáma is, így közvetlenül vele tud egyeztetni.

Mennyi a Golden Yacca termékek szavatossági ideje?

A termékek szavatossági idejét minden esetben megtalálja a termék címkéjén!

Előfordulhat, hogy "régi" terméket kapok, aminek rövid a szavatossági ideje?

Nem fordulhat elő. Mivel cégünk a külföldi exportra szállított Golden Yacca termékek csomagolását is végzi, a termék mindig a legfrissebb (1-3 hónapos) állapotában jut el Önhöz.

Szedhető-e a Golden Yacca együtt más készítményekkel?

Több mint 20 éves tapasztalatunk alapján nem tudunk semmilyen problémás hatóanyag kölcsönhatásról. Azonban ha Ön gyógyszert szed, minden esetben kérje ki kezelőorvosa tanácsát!

Milyen típusú a Golden Yacca kapszulája?

Átlagos méretű, zselatin alapú kapszula.